کشوری ناقض حقوق بشر است که ۴۵۰ میلیون وبسایت پورن دارد
 
وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

کشوری ناقض حقوق بشر است که ۴۵۰ میلیون وبسایت پورن دارد

Posted: 25 May 2014 02:37 PM PDT

عصر روز شنبه، سوم خرداد مصادف با سالروز آزادسازی خرمشهر و روز ملی مقاومت، حسن عباسی در دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران برای ایراد سخنرانی با موضوع «درآمدی بر اعلامیه جهانی حق خدا» در مراسمی که در این دانشکده برگزار شده بود حضور یافت.

به نقل از مشرق، این مراسم با پخش خلاصه‌ای از سخنرانی‌های حسن عباسی طی سال‌های گذشته در سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شد و با اجتماع دانشجویان در سالن، مراسم با قرائت قرآن و توضیحات ابتدایی مجری برنامه، شکل رسمی به خود گرفت.

588680 571 كشوري ناقض حقوق بشر است كه 450 ميليون وبسايت پورن دارد

پس از دعوت مجری از حسن عباسی، وی روی سن قرار گرفته و هنوز جملات خود را آغاز نکرده بود که جمعیت با هیاهوی بی‌جا و بی‌موقع یک نفر متعجب شد. البته این شخص با شعارهای مرگ بر منافق و مرگ بر اسلام آمریکایی توسط حضار به سکوت دعوت شد.

حسن عباسی در آغاز سخنان خود ضمن تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و تبریک پیشاپیش عید مبعث، صحبت پیرامون حق خدا را پیوند زدن میان همین دو عید خواند.

588683 262 كشوري ناقض حقوق بشر است كه 450 ميليون وبسايت پورن دارد

حسن عباسی ادامه داد: امروز در انگلستان لواط را به صورت رسمی درآورده‌اند و تحت نام حقوق بشر، همین را در ایران پیگیری می‌کنند. آیا حق بشر، همان عمل قبیحی است که یک قوم به نام قوم لوط برایش نابود شد؟

حسن عباسی در ادامه با برقراری شباهت میان منشور حقوق بشر کوروش و اعلامیه حقوق بشر امروزی گفت: اولین بار کوروش با انتشار منشور حقوق بشر زمینه‌ساز گسترش امپراطوری خود شد و قاعده‌اش هم این بود که با دادن آزادی به ملل و تنها گرفتن خراج و مالیات آنان را به زیر سلطه خود درمی‌آورد. اکنون هم ایالات متحده با همین اعلامیه جهانی حقوق بشر به دنبال گسترش امیپریالیسم خود در جهان است؛ زیرا هر تمدنی برای ارشد شدن یک سری قواعد جهان‌شمول را ارائه می‌دهد.

وی افزود: در عالم به طور کل دو حق وجود دارد؛ حق طبیعی و حق الهی. حق طبیعی همان تبیین فیزیکال مناسبات طبیعی است؛ مانند قوانین فیزیک و نیوتون که به آن متدولوژی گفته می‌شود. از این رو هر چیزی به نسبت کارکردی که دارد تعریف می‌شود.

588684 643 كشوري ناقض حقوق بشر است كه 450 ميليون وبسايت پورن دارد

حسن عباسی با اشاره به ماجرای یک پدر اتریشی که چندین سال قبل دختر خود را در خانه زندانی کرده و از او چندین فرزند به دنیا آورده بود گفت: وقتی این پدر را بازداشت کردند و فقط به دلیل زندانی کردن دخترش در خانه او را محاکمه کردند و نه به خاطر برقراری رابطه نامشروع. در آن زمان بحثی حقوقی در گرفت با این موضوع که این مرد به لحاظ مسائل بایولوژیکی و فیزیکی کار اشتباهی انجام نداده است و از نظر حق طبیعی کاملا درست است. این‌ها درمورد پرستش هم همین نظر را دارند.

حسن عباسی در ادامه گفت: اساسا متدولوژی در مورد پرستش می‌گوید هر چیزی که می‌خواهی بپرستی را بپرست. امروز غربی‌ها برای هر موضوع این چنینی یک حق تولید می‌کنند. امروز آمریکا ۴۵۰ میلیون وب‌سایت پورن دارد که ۸۹ درصد کاربران آن آمریکاییان هستند. این برنامه‌ها با اندیشه داروین و فروید تئوریزه می‌شود. چرا؟ چون حق طبیعی است. اصالت لذت هم همین‌جا تعریف می‌شود. مادامی که چیزی نفع داشت، لذت داشت سود داشت، آزاد است.

588682 411 كشوري ناقض حقوق بشر است كه 450 ميليون وبسايت پورن دارد

حسن عباسی در ادامه می‌افزاید: اقتصاد این‌ها هم همین وضع را دارد و اساتید دانشگاه‌های ما می‌گویند این‌ها مسائل علمی است و دین حق دخالت ندارد. اگر اینگونه پیش برود، فردا متخصصین خانواده هم می‌توانند بگویند که مسائل جنسی علم است و دین حق دخالت در آن را ندارد.

حسن عباسی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امروزه غرب به نئوپاگانیسم (کفرکیشی جدید) خود افتخار می‌کند. اما اسلام و قرآن هرگز با دین مخالف نبوده است اما در عین حال می‌فرماید الهی اعوذ بک من علم یا ینفع. چه علمی نفع نمی‌دهد؟ علمی که براساس متدولوژی است لاینفع است؛ این یک جاهلیت مدرن است و یک رخنه علمی و معرفتی است. امروز بنیان حقوق بشر بر حقوق طبیعی گذاشته شده است.

رئیس اندیشکده یقین در ادامه گفت: از سویی دیگر اما حق الهی می‌گوید تو نیروی پرستش داری اما نباید هر چیزی را بپرستی. جهتش مهم است. قبله‌مدار بودن مهم است.

588679 619 كشوري ناقض حقوق بشر است كه 450 ميليون وبسايت پورن دارد

حسن عباسی در ادامه با اشاره به داستان حضرت ابراهیم نبی و شکستن بت بزرگ و گلستان شدن آتش برای وی کار این حضرت را آسان‌تر از کاری که پیامبر اسلام (ص) کرد دانست چرا که در صدر اسلام بت‌ها به درون خانه کعبه نفوذ کرده بودند و هم‌چنین کار امام زمان (عج) را سخت‌تر از پیامبرمان (ص) دانست چرا که امام زمان (عج) باید بت‌هایی که ما در باورهای خود ساخته‌ایم را بشکند.

ایشان در ادامه افزود: غرب در مسئله حقوق بشر زمین و قواعد خود را تعریف کرده است و بازی در زمین آنها و با قواعد آنها اشتباه است بلکه باید زمین و قواعد خود را برای این مسئله تبیین کنیم. اگر امروز حسن باقری‌ها و همت‌ها بودند به جای فتح شهرهای اشغال شده باورهای مردم را فتح می‌کردند.

588686 777 كشوري ناقض حقوق بشر است كه 450 ميليون وبسايت پورن دارد

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز افزود: اکنون با این توضیح دو دسته اعلامیه حقوق به وجود می‌آید؛ حقوق بشر مبتنی بر حق طبیعی و متدولوژی، و همچنین حق الهی مبتنی بر وحی. خداوند در قرآن به دوری از ربا اشاره فرموده در حالی که اکنون در کره زمین به دلیل استفاده از نظام مالی ربوی، ۵۲ تریلیون دلار بدهی وجود دارد و این در حالی است که کل درآمد کره زمین ۴۵ تریلیون دلار است.

حسن عباسی ادامه داد: اعلامیه حق خدا ۳ فصل دارد: نخست حق خدا در نسبت با بشر. بدانید که در اعلامیه حق خدا، خدا هیچ نفعی ندارد. تمامی این کار را بکن و آن کار را نکن‌ها حد خداست. حق خدا همان حد خداست. لا تقربوا الواحش، ربا، زنا و … همه حدود الهی هستند. دوم آنکه محیط زیست انسان اعم از زمین و فضا و دریا همگی باید مورد احترام باشند و حفظ شوند زیرا فرمود ظهر الفساد فی البر و البحر بما کسبت ایدی الناس. انسان امروز شیره جان زمین را می‌کشد و هوا را آلوده می‌کند و فساد را حتی به دریا هم کشانده است. و سوم آنکه حق نباتات و حیوانات بخشی از حق خداست. آیه ۱۱۲ سوره توبه والحافظون لحدودلله را برای مومنینی آورده است که حد خدا و حق خدا را رعایت می‌کنند.

588867 281 كشوري ناقض حقوق بشر است كه 450 ميليون وبسايت پورن دارد

حسن عباسی گفت: قرآن می‌فرماید قتل نفس نکنید. اما تا کنون تمدن غرب و مدرنیته چه کرده است؟ در طی ۳ سال ۲۰۰ هزار نفر را در سوریه به قتل رسانده است. در یک قرن ۱۲۵ میلیون نفر را به قتل رسانده است که فقط ۵۲ میلیون نفرش در طول جنگ جهانی دوم بود. آن‌هایی که از هولوکاست دم می‌زنند اگر چنین اتفاقی افتاده باشد چه کسی این کار کرده؟ مسیحیت پروتستان یا اسلام؟ چه کسانی شیره جان آفریقا را در این چند قرن اخیر مکیدند؟ دهه ۱۹۹۰ در بیانیه‌ای به نام بیانیه غنا که یک سند بین‌المللی است، خودشان اعلام کردند که مجموعا ۷۷۷ تریلیون دلار سرمایه را از آفریقا دزدیده‌اند تا با آن کشورهای مثلا پیشرفته خودشان را بسازند. هنوز سهم قاره آسیا محاسبه نشده است. امروز آمریکا و غرب به قدرت رسیده چون در ۴۰۰ سال گذشته دستش در جیب دیگران بوده. در این میزان ۷۷۷ هزار میلیاردی سهم انگلیس به تنهایی ۱۸۵ تریلیون پوند است. این حرفی است که نایل فرگوسن در کتاب امپراطوری می‌زند. غرب با حرف‌های دکارت و جان و لاک و غیره رشد نکرد بلکه با سفرهای تاسمانی و کریستف کلمب و … رشد کرد. این‌ها هیچ وقت در رسانه‌ها و دانشگاه‌های ما گفته نمی‌شود.

حسن عباسی در ادامه افزود: هر روش و متدی را که در علم داریم باید غشایی روی آن کشیده شود به نام غشای ارزش. حقنه می‌کنند که هنر برای هنر؛ علم برای علم؛ تفکر برای تفکر و … در حالی که خودشان هیچ کدام از اینها را برنمی‌تابند. اگر علم برای علم مطرح است چرا دانشمندان اتمی ما را می‌کشید؟ در هنر برای هنر اسلام‌هراسی و ایران‌هراسی می‌کنند. چطور می‌گویید هیچ چیز مقدسی وجود ندارد ولی حقوق بشر شما مقدس است؟

588685 815 كشوري ناقض حقوق بشر است كه 450 ميليون وبسايت پورن دارد

رئیس اندیشکده یقین افزود: امروز در فقه مترقی شیعه اگر کسی دوجنسی باشد به صورت کاملا قانونی می‌تواند مشکلش را در بیمارستان‌ها حل کند اما اگر مشکل شما همان مشکل قوم لوط است جمهوری اسلامی به شما فضای عرض اندام نمی‌دهد. شما می‌خواهید ما را شرمنده کنید؟ شما خودتان باید پاسخ آن ۷۷۷ هزار میلیارد دلار را بدهید.

وی ادامه داد: در انجیل و در قرآن آمده است که به زنا نزدیک نشوید. تمدنی که ۴۵۰ میلیون وب‌سایت پورن راه‌اندازی کرده آیا حق دارد که بیاید درمورد اخلاق حرف بزند؟ شما متهم هستید. همانطور که پیامبران گفتند فتقوالله و اطیعون ما هم به شما می‌گوییم به چه حقی ۴۵۰ میلیون وب‌سایت پورن راه می‌اندازید و بعد شما ما را متهم می‌کنید که چرا به هم‌جنس‌بازان میدان نمی‌دهید؟

588688 255 كشوري ناقض حقوق بشر است كه 450 ميليون وبسايت پورن دارد

وی افزود: قرآن می‌گوید اگر به زنا نزدیک شوید حرث و نسل شما یعنی زن و فرزندان شما به هلاکت کشیده می‌شوند. به آمار وحشتانک تعداد کودکان زنازاده جهان که خود سازمان ملل منتشر کرده نگاه کنید و میزان پاکی کشورهای اسلامی را در همین سند ببینید.

حسن عباسی در ادامه افزود: باید سجده شکر در پیشگاه خدایی گذاشت که چنین پیامبری را فرستاد که پیروان او در یک کشور ۸۰ میلیون نفری اجازه تاسیس حتی یک وب‌سایت مستهجن را نمی‌دهد. چرا تمام علومی که تمدن غرب دارد نتوانسته جامعه‌اش را تصفیه و پاک کند؟ از همین دانشکده حقوق دانشگاه تهران کسی می‌آید که می‌تواند خرمشهر را آزاد کند و دانشگاه تهران تا ابد می‌توان به خودش ببالد برای چنین موجودی. زیرا حسن باقری آنقدر در دوران نوجوانی و کودکی از لحاظ فکری و روانی پاک بود که حکمت از قلبش به زبانش جاری شد.

588687 792 كشوري ناقض حقوق بشر است كه 450 ميليون وبسايت پورن دارد

حسن عباسی در بخش‌ پایانی صحبت‌های خود خطاب به ایالات متحده گفت: هر چه که کنید خداوند ربا را به محاق می‌برد و خواه ناخواه شما در حال آب شدن هستید. دلار شما در حال فروپاشی است و امروز در ایران جنبش مبارزه با ربا در حال همه گیر شدن است. امروز قوه قضاییه با اقتدار یکی از همین دزدان را به دار آویخت و ما از این قوه حمایت می‌کنیم.

حسن عباسی ادامه داد: دلار آمریکایی امروز در حال فروپاشی است و این فروپاشی دلار را ایران شروع کرد. بعد از آن روسیه و چین و بعد ژاپن هم جرات پیدا کردند و به این جرگه پیوستند که دلار را مانند ایران از معاملات خود کنار بگذارند. کار خوبی که این دولت در ماه‌های اخیر انجام داد همین بود.

این استاد دانشگاه پس از پایان صحبت‌هایش با بدرقه گرم دانشجویان سالن را ترک کرد.


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.