وبلاگ شخصی من
وبلاگ وحید جنتی

بازخوانی نامه روحانی به رهبر انقلاب

Posted: 14 Dec 2013 04:42 PM PST

به نقل از پایگاه خبری “نماینده”، قطعا توافق ایران و ۵+۱ در آغازین ساعات سوم آذر ۹۲ یکی از مهم ترین خبرهای منتشر شده در رابطه با ایران، به شمار می رفت. حساسیت و اهمیت این موضوع چنان بود که رییس جمهور کشورمان نیز، چند ساعت پس از انتشار بیانیه مشترک ایران و ۵+۱ ، در نامه ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با شادی و ذوق خاصی ( که در متن نامه نیز مشهود است) به ستایش از این بیانیه به عنوان یک دستاورد و موفقیت مهم پرداخت و موج رسانه ای برخاسته از توافق ژنو را به اوج خود رسانید.

حال با گذشت تنها ۲۰ روز از تاریخ توافق بر آن شدیم محورهای اصلی مطرح شده توسط رییس جمهور محترم در نامه را بررسی کرده و اثبات یا رد آن ها را مورد کنکاش قرار دهیم:

۱.در ابتدای نامه ایشان در رابطه با پذیرش حق غنی سازی برای ایران چنین آمده است: “فرزندان انقلابی شما توانستند در مذاکراتی دشوار و پیچیده، حقانیت ملت ایران در فعالیت‌های هسته‌ای را در صحنه بین‌المللی اثبات کنند و گام نخست را به گونه‌ای پیش برند که حقوق هسته‌ای و حق غنی‌سازی ملت ایران مورد اذعان قدرتهای جهانی -که سالها سعی بر انکار آن داشتند- قرار گیرد و راه برای گام‌های بلند بعدی در حراست از پیشرفت‌های فنی و اقتصادی کشور گشوده شود.”

مطرح کردن این موضوع با توجه به اینکه متن بیانیه نیز به صراحت به حق غنی سازی اشاره نکرده است می تواند به عنوان یک خطای دیپلماتیک در بین نخبگان و عموم مردم تلقی گردد چرا واکنش های  وزرای امور خارجه آمریکا و انگلیس تنها اندکی پس از انتشار توافق، ادعا حقوقی رییس جمهور کشورمان را مخدوش نمود.

کری، وزیر امور خارجه آمریکا در سخنانی کاملا متضاد با ادعای رییس جمهور گفت:” این گام اول نمی گوید که ایران حق غنی سازی دارد. در این سند هیچ حق غنی سازی نیامده و این حق در ان پی تی هم نیامده و در این توافقنامه هم این را نمی گوید بلکه اندازه غنی سازی ایران می گوید که برنامه صلح آمیز هسته ای ایران موضوع مذاکره دو طرف هست.”

وزیر امور خارجه انگلیس هم پس از جلسه با کری در اظهاراتی همسو با همتای آمریکایی خود گفت:” آمریکا و انگلیس مطمئن هستند که توافق درباره برنامه هسته‌ای ایران اجرا خواهد شد و این توافق به ایران هیچ حق غنی‌سازی اورانیوم را نمی‌دهد.”

این ابراز نظرها در کنار اظهارات فراوانی از  مقامات کشورهای مذاکره کننده که به حد تواتر رسیده است، حاکی از عدم اجماع دوطرف بر پذیرش حق غنی سازی ست حتی اگر کشوری همچون روسیه نیز به این حق اذعان کند.

۲.در قسمتی دیگر از نامه رییس جمهور محترم کشورمان چنین آمده است:”توفیق در این مذاکرات نشان داد که می‌توان با رعایت همه اصول و خطوط قرمز نظام، با ارائه منطقی و مستدلِ مواضع ملت ایران و اتمام حجت برای افکار عمومی جهان، قدرتهای بزرگ را نیز به احترام به حقوق ملت ایران فراخواند و گام‌های بعدی را نیز در مسیر حل و فصل نهایی اختلافات با استحکام برداشت. “

در اینجا باید به نکته ای حقوقی اشاره کنیم. توافقات ژنو را نمی توان در زمره تعهدات یا توافقنامه های بین المللی دانست بلکه نتیجه این مذاکرات به عنوان یک بیانیه اقدام مشترک قلمداد می گردد. تفاوت این دو را می توان در ضمانت اجرای آنان دانست.

توافقات ومعاهدات بین المللی که توسط مجلس شورای اسلامی تصویب گردد ضمانت اجرایی حقوقی دارد لکن بیانیه اقدام مشترک فاقد ضمانت اجرای حقوقی و الزام آور  بوده و صرفا اقدام مشترک دو طرف می تواند پیش برنده توافقات باشد و در صورت عمل نافی بیانیه این توافق فاقد اعتبار خواهد شد.

با توجه به روند اقدام های مشترک و همچنین اختلاف برداشت رییس جمهور کشورمان و اظهارات مقامات محوری کشورهای ۵+۱ به نظر می رسد استفاده لفظ توفیق در همان ابتدا امری خطا بوده و توفیق مورد نظر ما اقدام متقابل مذاکره کنندگان خواهد بود که تا به امروز مطابق با متن بیانه تناقضات آشکاری داشته است.

۳.نکته دیگری که در ادامه این نامه آمده است بحث حل و فصل نهایی اختلافات است، موضوعی که حاکی از محدود دانستن اختلافات گسترده ما و بدخواهانمان در دایره اختلافات هسته ای است.

 اظهارات سوزان رایس  مشاور امنیت ملی آمریکا در اولین کنفرانس سالانه حقوق بشر در شهر واشنگتن آمریکا که روز چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲ (۴ دسامبر ۲۰۱۳) با عنوان «حقوق بشر؛ پیشبرد منافع و ارزشهای آمریکا» ایراد شده حاکی از ادامه یافتن این اختلافات بر محورهایی غیر از بحث هسته ای است.

وی در بخشی از این سخنرانی در رابطه با ایران آشکارا به ادامه تحریم بر محور حقوق بشر اذعان می کند که با توجه به فضای شکل گرفته پس از توافق ژنو قابل تامل است:”درباره ایران نیز باید بگویم در حالیکه ما امکان حل و فصل دیپلماتیک مسئله هسته ای را می آزماییم، به این نکته نیز توجه داریم که آزمون کلیدی دیگر آن است که ببینیم آیا وضع حقوق بشر در این کشور پیشرفت می کند یا خیر. ما از دولت (ایران)می خواهیم تا به گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد درحوزه حقوق بشر در ایران اجازه بدهد به این کشور سفر کند. تحریمهای ما درباره ناقضان حقوق بشر در ایران ادامه خواهد یافت”

۴.آخرین فراز از نامه رییس جمهور محترم کشورمان علاوه بر تکرار حق غنی سازی به موضوع توقف تحریم ها و فروپاشی سازمان تحریم اشاره می کند:”دستاوردهای قطعی این توافق اولیه، به رسمیت شناخته‌شدن حقوق هسته‌ای ایران و حراست از دستاوردهای هسته‌ای فرزندان این مرز و بوم بوده است و در کنار آن با توقف روند تحریم‌های ظالمانه، بخشی از فشارهای غیرقانونی در تحریم‌های یک‌جانبه برداشته و فروپاشی سازمان تحریم آغاز شده است. “

در رابطه با نقض آشکار و بی پرده این بیانیه ی اقدام مشترک، می توان اقدام دیروز دولت آمریکا را به روشنی در نقض این ادعا دانست. بر این اساس دولت آمریکا چند شرکت و فرد دیگر  را در فهرست تحریم های ایران قرار داد، بر اساس بیانیه منتشر شده از سوی وزارتخانه های خارجه و دارایی آمریکا این شرکت ها و افراد به دلیل حمایت از برنامه هسته ای ایران مورد تحریم قرار گرفته اند.

سایت ‘نماینده’ در پایان می‌افزاید:‌به نظر می رسد مطرح نمودن برداشتی خوش بینانه آن هم به فاصله چند ساعت از گذشت انتشار بیانیه ژنو، اقدامی نابجا و و منافی آداب هوشمندانه دیپلماتیک بود که شاید بتوان آن را تلاش یک رییس جمهور برای تحقق وعده صد روزه خود دانست که جهت خروج از فشار رسانه ها با درشت نمایی این بیانیه، با چنین خوش بینی کاذبی به تقریر این نامه اقدام نمود.

تنظیم مجدد شرایط توافق با تهران

Posted: 14 Dec 2013 04:32 PM PST

پایگاه خبری_تحلیلی واشنگتن فری بیکن در گزارشی از جلسه مجلس نمایندگان ایالات متحده برای تغییر شرایط توافق با ایران خبر داد. این گزارش می افزاید: قانون‌گذاران کنگره در لایحه‌ای اقدام به وارد آوردن فشار برای تنظیم مجدد شرایط توافق هسته‌ای اخیر با ایران کرده‌اند.

گزارش واشنگتن فری بیکن می افزاید: این لایحه جدید که توسط نماینده جمهوری‌خواه پیتر رسکام ارائه شده از اوباما و دیگر ملل غربی می‌خواهد پارامترهای مذاکرات با ایران را تغییر دهند. این لایحه در بندهای مرتبط از مذاکره‌کنندگان می‌خواهد تا حرکت ایران برای ساخت کلاهک‌های جنگی و موشک‌های پیشرفته را متوقف کند و ایران را مجبور کند تا دیگر از سازمان‌های تروریستی پشتیبانی نکند. همین طور ایران باید تجاوز به حقوق بشر در کشورش را کاهش دهد.

 

 

این گزارش در ادامه آورده است: این لایحه تصریح می‌دارد که ایران باید به طور کامل تاسیسات غنی‌سازی و همه دستگاه‌های ساخت سانتریفیوژ را اوراق کند. هم‌چنین آورده است که ایران باید به طور کامل راکتور پلوتونیوم آب سنگین در اراک را اوراق سازد. رسکام می‌افزاید ۱+۵ باید اطمینان حاصل کند که ایران تلاش برای ساخت آب سنگین را متوقف کرده و اجازه بازرسی‌های ناگهانی مداخله‌آمیز و ثابت را می‌دهد. این لایحه هم‌چنین برای تحریم‌های اقتصادی بزرگ‌تر فشار می‌آورد هر چند که مقامات ایرانی گفته‌اند که تحریم‌های جدید توافق انجام شده را از بین خواهد برد.

خلق داروین؛ مردانی از جنس ایکس(قسمت دوم)

Posted: 14 Dec 2013 04:27 PM PST

در قسمت اول این گزارش به بحث های مقدماتی در مورد این مجموعه پرداخته شد.برای مطالعه بخش اول این گزارش اینجا کلیک کنید.

ایکس من نمونه ای بارز از القای تفکر برتر انگاری و نمایش مدیریت جهان توسط انسان های داروین مسلک است؛ انسان هایی که به سبب تکامل و جهش یافتگی، شان اداره و مدیرت جهان را داشته و جهان را در میز شطرنج اقتدار خود به حرکت در می آورند.

از جمله جهش یافتگان ایکس من فردی به نامن داروین (Darwinاست.

داروین (Darwinدر میان انسان های جهش یافته که توسط سی.آی.ای (CIA) حمایت می شوند تنها کسی است که توسط شاو (Sebastian Shawکشته می‌شود.

در واقع داروین فدای دیگر انسان های تکامل یافته می‌شود، برای نگاه واقع بینانه تر باید دلیل آن را در چارلز داروین خلاصه نمود.

به عبارتی دیگر اولا حضور یک انسان تکامل یافته به اسم داروین خود دلیلی محکم برای اثبات موضوع است؛ ثانیا اسم داروین ذهن را به سمت دانشمند داروین سوق می دهد و فدایی شدن او برای دیگر تکامل یافتگان، خود نوعی مظلوم نمایی برای چارلز داروین می باشد.

 

 

 

دیگر انسان جهش یافته ایکس من فردی به نام اما (Emma Frostاست.

اما (Emma Frostدستیار اصلی شاو می باشد و همچون چارلز قدرت خواندن فکر ها را داشته و همچنین می تواند در مواقع لزوم به الماسی تغییر شکل دهد تا به او اسیبی نرسد.

با این همه اما (Emma Frostبه دلیل آنکه شاو کلاهی با جنسی ویژه که توسط روس ها ساخته شده در اختیار دارد، توان نفوذ در ذهن شاو (Sebastian Shawرا ندارد.

اما خط تعلیق اصلی ایکس من را می توان در نبرد بین گروه اریک و چارلز در مقابل گروه سپاستین شاو دانست؛ تعلیقی که در پی آن است که کدام گروه به پیروزی می رسد و دانستن سر انجام تکامل یافته ها و سرنوشتشان در جهان در مقابل دو قدرت جهانی یعنی شوروی و آمریکا.

این خط تعلیق اصلی در کنار دو خط تعلیق فرعی، که آیا اریک می تواند از شاو به خاطر مرگ مادرش انتقام بگیرد.

و همچنین دیدن صحنه های جنگی و پر رنگ و لعاب توام با شور و هیجان فیلم را به پیش برده و موجب همراهی مخاطب در بستر تعلیق داروینیسم می شود.

نگاه عالمانه به بستر تعلیق فیلم، موجب می شود تا بررسی شود چرا تفکر داروین امروز در غرب از یک تئوری به یک ایدئولوژی تبدیل شده و چرا تفکر انسان ملحدی چون او تا این حد در فیلم های هالیوودی آرایش و تزئین می‌شود.

چرایی این موضوع که غرب عامدانه نظریه داروین را بزرگ نمایی می‌کند چندان سخت نیست زیرا نظریه تکامل داروین در مقابل نظریه خلقت گرایی می باشد و در نتیجه عدم وجود خدا چیزی است که غرب سالها است که برای رسیدن به آن تلاش می کند.

اما در منظر کلام الله مجید خداوند متعال در مورد آغاز خلقت انسان، در اولین آیه سوره مبارکه نساء، مى فرماید:

بررسى این آیه به درستى بیانگر آن است که نسل انسان از وجود یک زن و یک مرد، آغاز گشته است و نظریه تکامل داروین چیزی جز در راستای القای تفکر شیطان نیست.

با این همه شاید بتوان عمده تصاویر القایی ایکس من (x-men) از منظر استراتژیک در هفت عنوان خلاصه نمود:

۱٫ مبتنی بر نگاه ایکس من در حوزه انگلاساکسون ها سوپر من “داروین” و در حوزه ی آلمان ها و نازی ها سوپر من “نیچه” وجود دارد.

۲٫ در قاب تصویر ایکس من، قهرمان ها کسانی هستند که تکامل یافته اند و نجات دهنده بشریت آن ها می باشند.

۳٫ تصویر ایکس من از آینده جهان در دست تکامل یافته گان می باشد.

۴٫ سوپر استار سازی ایکس من در حوزه های مختلف در ذیل داروینیسم اجتماعی صورت می پذیرد.

۵٫ از منظر ایکس من هر قدر امکان تکامل وجود داشته باشد افراد شرور نیز تغییر و توان بیشتری می یابند.

۶٫ آیا واقع نشدن جنگ اتمی بین امریکا و شوروی بر سر سپر های موشکی علتی دیگری داشت؟

۷٫ القای ماتریالیسم و ماده گرایی در مقابل ایده آلیسم که چند مرتبه در فیلم به آن اشاره می شود

اما در مقام بررسی ایکس من (x-men) از منظر نماد گرایی اگر بخواهیم نگاهی جزیی به خود کلمه ایکس (X) داشته باشیم، باید ابتدا این پروژه بیست ساله را به خوبی بررسی و سپس به ماهیت شناسی کلمه مردان ایکس و معنی شناسی آن بپردازیم.کلمه ایکس (X) در ترکیب بعضی کلمات به معنی ناشناخته یا مجهول نیز بکار می‌رود، مانند x-ray به معنی اشعه مجهول.از این منظر باید مردان ایکس را به نام مردان مجهول بشناسیم اما آیا واقعا هدف از گذاشتن ایکس این معنا بوده؟

از آنجایی که چهار چوب فکری فیلم مردان ایکس در بستر تکامل انسان ها و مسائل ماورا طبیعت است، وجود کاراکتر های همچون ریون (Ravenبا رنگ آبی و عزازیل (AZAZELبه عنوان نماد شیطان خود دلیلی محکم برای دیدن نماد ایکس از منظر سمبلیک می باشد.

 

 

اولین کارتون تلویزیونی ایکس من در سال ۱۹۸۹ میلادی توسط Ray Lee ساخته شد؛ بعد از آن از سال ۱۹۹۲ تا سال ۱۹۹۷ میلادی سریال کارتونی ایکس من توسط Stan Lee در ۸۶ قسمت پخش شد

در حین پخش این مجموعه های تلویزیونی انواع و اقسام بازی های رایانه ای ، نمایشگاه های بازی و عروسک های ایکس من تولید شده است که تا امروز ادامه دارد.

در این راستا پروژه ایکس من علاوه بر آنکه به عنوان پروژه ای بیست ساله جهت تئوریزاسیون تفکر داروین در جهان عمل نمود، در بعد عمومی خود به بسط و گسترش نماد ایکس (X) در جهان پرداخته و مجموعه ی سری ایکس من که از سال ۲۰۰۰ میلادی تا به امروز ساخته شده است نیز در راستای پیروی از این خط مشی ارزیابی می شود.

در نوع ارزیابی سیمبلیک ایکس (X) می توانیم این نماد را در مصر باستان مورد جستجو قرار داد و از آنجا که فراماسونر ها در مفاهیم سیمبلیک وامدار مصریان هستند، بررسی این نماد در قاعدهی فرهنگ مصری بابی از برای سیمبل شناسی ماسونی ان قلمداد می شود.

نماد ایکس (Xبه عنوان دو خط متقاطع در آموزه های مصریان نماد خضوع و خشوع در مقابل شیطان است؛ این نماد به مرور ضمن آمیختکی با مفاهیم و آموزه های شیطانی و کابالا، به یکی از نماد های اصلی شیطان پرست ها مبدل گریده است.

بعد از قرن ها در سال ۱۶۰۰ میلادی یک کابالیست و کیمیاگر آلمانی به نام یاکوب بوهمه بار دیگر کاربرد نماد ایکس (Xگسترش داد.

 

 

یاکوب به عنوان یک کابالیست می گوید: من از تابش نور آفتاب در ظرف مفرغی حقیقتی را دریافتم که بسیار بسیار جذاب تر از ارتباط بین خدا و بشر و خوبی و بدی است.

آنچه که گذشت را می توان دلیلی واقعی از برای انتخاب مردان ایکس دانست؛ دلیلی که همراه با قرینه ی گسترش روز افزون نماد ایکس (Xدر عصر حاضر است.

به این ترتیب از آنجا که نماد ایکس (Xبه عنوان دروازه ورود شیطان معرفی می‌شود باید نتیجه گرفت این نماد دامنه ی گسترده ای داشته و تشکیل گرو ه های مختلف موسیقی راک و متال با نام ایکس و همچنین ساختن فیلم های متفاوت با کلمه مجهول ایکس در این راستا می باشد.

فراگیری نماد ایکس (Xدر جهان امروز به نحوی است که حتی در ایران اسلامی سرزمین مبارزه با امپریالیسم جهانی استفاده از این نمادها از روی جهل و ندانستن بسیار رایج شده است به طوری که در گوشه خیابان ها نماد ایکس به عنوان گردنبند و در مغازه ها به عنوان بو گیر ماشین ها به فروش می رسد

در مجموع این قسمت از مجموعه ایکس من به کارگردانی متیو واگن به واقع عصاره همه قسمت های قبل می‌باشد؛ داستان این قسمت از مجموعه ایکس من در زمان جنگ جهانی دوم اتفاق افتاده است و به گذشته پرفسور چارلز (پرفسیور ایکس) و اریک می‌پردازد.

به تصویر کشیدن همکاری اریک و چارلز آنگلاساکسونی در مقابل شاو ژرمنی برای جلوگیری از جنگ در پروژه اتمی کوبا و پیروزی ، اریک و چارلز خاویر در مقابل شاو که باعث جلوگیری از جنگ جهانی می شوند و جهان را نجات می دهند، همگی در راستای ترسیم انسان های جهش یافته داروین و وظیفه ی آن ها نسبت به هم نوعان خود برای بقای تمدن شان در توجیه اعمال و رفتارشان است.

به این ترتیب اگرچه تکامل یافته ها ابتدا خود را منزوی می‌دانند اما در انتهای فیلم برایشان اثبات می شود که دیگر انسان ها باید همچون آنها تکامل یافته شوند.

ایکس من ها برای بقای تمدن و نسل خود باید جانشان را به خطر انداخته و بقای نسل یشری را متضمن گردند؛ این روحیه ی ایثار به گونه ای ویژه در سراسر فیلم در جریان بوده و شخصیت داروین به عنوان اولین ایثارگر که جان خود را فدای انسان ها نموده شاخص می باشد.

شاخصی از برای جان فشانی ایکس من ها به جهت جلوگیری از وقوع جنگ اتمی، جنگی که باعث نابودی انسان ها و افزایش قدرت تکامل یافته ها می شود و این موضوع خواسته اصلی شاو ژرمنی می باشد و لی داروین های انگلاساکسونی برای نجات دنیا به مقابله با او می‌پردازند.

مظلوم نمایی برای یهودیان فیلم یعنی اریک و چارلز در مقابل شاو یادآور پروژه دروغین هلوکاست است و به همین دلیل کشته شدن شاو توسط اریک در فیلم به سادگی توجیح می شود.

همچنین نبرد فکری پرفسور چارلز خاویر موسس مدرسهX که در قسمت های قبلی مردان ایکس آن را مشاهده کرده ایم نشان دهنده قدرت نرم در کنترل ذهن ها و اثر گزاری بر قلب ها است.

وجود عزازل به عنوان نماد شیطان و تغییر شکل و قیافه ریون به عنوان نماد جن در واقع نوعی بستر سازی برای ترویج کلمه X به عنوان نماد شیطان پرست می باشد. بستری که امروز آن را در اقسا نقاط دنیا مشاهده و در جنب ترویج جادو و سحر و همچنین القائات گسترده داروینیسم اجتماعی در بستر اومانیسم از دیگر اهداف ایکس من تلقی می شود.

همچنین نبرد بین جهش یافته ها بر سر نجات و یا نابودی انسان ها و مبارزه فکری و قدرتی بین نماینده انگلاساکسون ها یعنی چارلز و نماینده ژرمن ها شاو و در نهایت پیروزی انگلاساکسون ها در نجات دنیا و همکاری آنها با ایالات متحده به خوبی القا مدیریت جهانی توسط انگلاساکسون ها را نشان می دهد.

در مجموع تئوریزه کردن سکولاریسم و نهادینه ساخن موضوع سکولاریزاسیون در جوامع بشری از پروژه های چند صد ساله صهیونیسم جهانی برای ترویج اندیشه و تفکرات شیطانی خود می باشد؛ پروژه ای که به واسطه ی لائیسیته کردن جوامع بشری و بی تفاوت کردن انسان ها نسبت به اتفاقات پیرامونشان و محدود کردن دین به عنوان یک مساله فردی ذهن ها را تهی کرده و سپس با تزریق افکارشان آن چه را می خواهند به جوامع بشری القا نمایند.

برنامه ریزی گسترده برای تربیت کودکان ونوجوان ها توسط رسانه های و ترویج گسترده مکاتب و نقش بندی فلاسفه در مقام منجی بشر و جایگزین سازی اومانیسم و سپس حرکت به سمت سیتنیسم را می بایست از اصلی ترین اهداف این پروژه قلمداد نمود.

در این راستا پروژه بیست ساله ایکس من که همچنان ادامه دارد، یکی از چندصد پروژه ذیل این هدف می باشد؛ پروژه ای فراگیر به منظور القای تکامل یافتگی انسان بر مبنای مکتب شیطانی داروینیسم در مقابل خلقت گرایی و نبرد بین طبیعت گرایان و خلقت گرایان. نبردی که همچنان ادامه دارد.

 

 

 

 

مشرق

وصیت نامه «فرمانده عملیات نیروی قدس» پیش از اعزام به اروپا

Posted: 14 Dec 2013 04:15 PM PST

«اکبر آقابابایی» به تاریخ چهارم فروردین ماه ۱۳۴۰ در اصفهان متولد شد. وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی به سپاه پاسداران پیوست و تا پایان سال های دفاع مقدس، تا جایگاه «قائم مقام فرماندهی لشکر ۱۴ امام حسین(صلوات الله علیه)» ارتقاء مقام یافت.

«اکبر آقابابایی» از جمله رزمند گانی بود که در عملیات انهدام پالایشگاه «کرکوک» شخصا حضور داشت. آن سردار عزیر، در سوم شهریور ماه ۱۳۷۵ پس از سال ها تحمل آثار ناشی از استنشاق گاز خردل، بال در بال ملائک گشود و پیکر تکیده و رنج کشیده اش ، در کنار همرزمانش، «حسین خرازی» و «مصطفی ردانی پور» در گلزار شهدای اصفهان به خاک سپرده شد.

حاج اکبر در زمان شهادت، فرماندهی عملیات «نیروی قدس» را بر عهده داشت. در یگان های عملیاتی، چون «نیروی قدس».، فرمانده ی عملیات، در حقیقت، مردِ شماره ی دو به شمار می رود. در آن زمان، فرماندهی این نیرو، بر عهده ی سردار «وحیدی» بود
آن چه خواهید خواند، آخرین وصیت نامه ی شهید  «اکبر آقابابایی» است که پیش از حرکت به سرزمین جنگ زده و در خون طپیده ی«بوسنی و هرزگوین» در قلب اروپا، به رشته ی تحریر درآمده است:

 

457797_817شهید«حاج اکبر آقابابایی»


بسم الله الرحمن الرحیم
والذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا
شهادت می دهم به وحدانیت خداوند باری تعالی که همه ی هستی از او است و شریکی ندارد.
شهادت می دهم که محمد (صلی الله علیه و آله و سلم) رسول خدا و امین حق است و خاتم انبیاء الهی است.
شهادت می دهم علی(صلوات الله علیه) و اولاد او، امام بر حق و جانشینان رسول اکرمند.
شهادت می دهم، راه امام خمینی، راه اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) و ادامه ی راه حسین(صلوات الله علیه) بوده و جانشین برحق او، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای، ولی امر مسلمین می باشد.

خداوند باریتعالی را شاکرم که این حقیر سراپا تقصیر را هدایت فرموده و در مسیر این راه حق و اسلام عزیز قرار داد که اگر هدایت و رحمت او نبود بنده ای ضعیف چون من به ورطة هلاکت می‌افتاد.

این وصیت را در حالی می نویسم که عازم ماموریتی هستم به منطقه ای که اسلام عزیز سال ها در غربت بسر برده است و برای رشد آن نیاز به جهاد و شهادت است. از او که صاحب مرگ و حیات است خواستارم این حقیر گنه کار را به لطف و مرحمت خود بخشیده و شهادت که فخر اولیای الهی است را نصیبم گرداند.

این جانب «اکبر آقابابائی» فرزند «حسینعلی» به خانواده و دوستان عزیزم سفارش می‌کنم دست از اسلامِ عزیز برنداشته و اسلام عزیز را که سال ها در غربت بوده یاری کنند و از ولایت تا پای جان دفاع نمایند و بدانند که اسلام بدون ولایت، یعنی اسلامِ بدون علی در هر زمان.
عزیزانم! بدانید که دفــاع از ولایت فقیه و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای، دفاع از علی (ع) و فرزندان اوست و این محقق نمی شود جز با تلاشی صادقانه در اجرای اوامر بر حق ایشان.
عزیزانـم! بدانید که دشمنان قسم خورده انقلاب وقتی مایوس می شوند که بدانند شما مردانه در پشت سر رهبر و قائد خود ایستاده اید و از او پیروی می‌کنید.

عزیزانم! بدانید دشمنان اسلام با بهره‌گیری از زر و زور در پی آنند که شما را از گذشته درخشان خود مایوس سازند و شما را به سمت دنیای پر از نیرنگ خود کشانده و از مسیر حق جدا سازند و برده ی خود نمایند به همین جهت است که شما باید کاملا هوشیار باشید و فریب دنیای آن ها را نخورید و بدانید که همه دنیا فانی است و آن چه باقی می ماند اعمال نیک و کارهای صواب شماست.
مجاهدین و رزمندگان عزیز که سال های جنگ را در رکاب رهبر و پیشوای خود حضرت امام خمینی کبیر مجاهدت نمودید!  بدانید که شیطان از هر سو در کمین است ، تا ما رامنحرف نماید، بنابراین مراقب باشید و جهاد در راه خداوند را در هر زمان و مکان فراموش نفرموده، شهادت را در آغوش کشید و این انقلاب را به دست صاحب اصلی اش امام زمان (عج) بسپارید.
در پایان از همة عزیزان و از رهبر عزیزم طلب بخشش دارم، امیدوارم از خطاهای این حقیر درگذرید.
والسلام
اکبر آقابابایی
۷۴/۲/۴


شهید«حاج اکبر آقابابایی» احتمالا در «بوسنی و هرزگوین»

روحمان با یادش شاد

مشرق


شمع عشق بهترین هدیه برای یک دوست آموزش کوچک کردن شکم پس از زایمان بصورت تصویری و کامل

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا من را با عنوان وبلاگ وحید جنتی و آدرس http://vahidjam.lxb.ir/ لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک من در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.